top of page
Search

חנויות יד שניה במנהטן ובברוקלין

היי לכל הקונים והקונות!


הרבה פעמים שואלים אותי על קניות בעיר, ומגלים שאני לא יודעת כלום, מלבד איפה קונים בגדים יד שניה. כי תשמעו, שם נמצאים האוצרות האמיתיים, נשבעת! אז עזבו אתכן מג'רזי גרדנז, ותרו על וודברי, בחנויות יד שניה של ניו יורק יש את כ-ל המותגים, כולל כאלה שלא ידעתם שקיימים, באיכות טובה עד מצוינת, והכל במחירים של 10-30 דולר! וגם - זה ידידותי לסביבה!


הנה רשימה חלקית של חנויות שאני אוהבת במיוחד, לכולן יש כמה סניפים אז זה גם סופר נוח, רק תכניסו את השם לגוגל מפות ותראו קסם:


1. רשת Crossroads - יש לה שלושה סניפים במנהטן ועוד אחד בויליאמסבורג, ושלושת רבעי ארון שלי הוא משם. ניו יורקריות וניו יורקרים שנמאס להם מבגדי העונה שעברה מוסרים הלאה, ואנחנו מרוויחים. החנויות לא גדולות במיוחד ולכן אפשר להקיף את כל ההיצע שלהן בביקור אחד.




2. רשת Beacon's closet - סניפים במנהטן ובברוקלין. הבגדים מסודרים לפי צבעים, והרבה פעמים אפשר למצוא שם פיסים מגניבים ומשונים במיוחד ווינטג' איכותי (ביותר מ30$ כמובן). חנויות יותר גדולות מקרוסרואדז ולכן לרוב יוצאים אחרי חצי חנות.




3. רשת Buffalo Exchange - מעט סניפים, אבל איכותיים. ב-22 בכל אפריל (יום כדור הארץ) הם מוכרים בגדים בדולר! זה כמובן אומר תורים לאורך כל מנהטן, אבל עדיין!



4. רשת L Train Vintage - סניפים בעיקר בברוקלין, אבל גם באיסט ויליג', ואם רציתם להיכנס פעם לארמון של ז'קטים יד שניה - אלה המקומות. החנויות ע-צומות לרוב, ואפשר לבלות שם חצי יום בכיף.



5. רשת Housing works - כל הסניפים במנהטן, יש המון, והכספים מהמכירות הולכים לעזרה למחוסרי בית החולים באיידס, אז הקניות גם תורמות לאנושות, וזה תמיד נחמד. לכאן אני הולכת כשאני רוצה רהיטים וכלים לבית, ובסוהו יש להם בית קפה מגניב במיוחד.



זהו, שיהיו קניות מהנות, שלחו לי תמונות של מה קניתםן!!

202 views0 comments
bottom of page